Dyrt eller billig

Som regel vil jeg ha det som er dyrt. Men en fugl har twitra meg i øret at denne gangen bør jeg gå for billig.

Acne pistol vs Sixtyseven


Acne


Sixtyseven

Hadde du kjøpt bootsa fra acne som koster nesten 2000 mer?

Er kanskje ikke helt overbevist om den billigste fra Sixtyseven. Livet er hardt dere…

Posted using BlogPress from my iPhone

One thought on “Dyrt eller billig

  1. Jeg har Sixtyseven sine (type 4 par), og elsker dem! De er utrolig gode🙂 Ei vennine av meg har begge deler, hun er også veldig fornøyd med 67 (men hun er helt forelska i Acne-skoene og😉 )

    Så er jo smak og behag, men 67 har iallefall et stort utvalg av lignende skoletter i forskjellige stiler (lillevinkel har forresten salg på noen av modellene på nettbutikken sin), og de er gode å gå på. Jeg synes faktisk de er finere i formen enn Acne sine, imho…..

Legg igjen en kommentar

