Kosmetikk + ebay = sant

Kosmetikk er ufattelig dyrt i Norge.

Jeg elsker å frotse i dyre kremer, oljer, renseprodukter. Dersom jeg skulle handlet dette i Norge kunne jeg bare tatt meg råd til det absolutt mest nødvendige. Thank you lord for ebay.com. Her kan man velge og vrake fra øverste hylle, for en slikk og ingen ting. Ja og det etter at man ofte må betale det det samme som produktet koster å få det sendt til Norge. I og med at det koster litt å få det sendt, kan det være lurt å kjøpe en del når du først er i gang. Finn et produkt du liker, klikk på selgeren og se om han selger mer av det du er ute etter. Da sender han det i samme pakke og vips så har du spart enda noen kroner:0)

Etter 4-5 dager har man ofte pakken i postkassa. Så det går altså fortere å få pakken fra USA, enn å bestille noe fra en norsk nettbutikk. Merkelig spørr du meg.

Eksempel:

Denne fuktighetskremen fra MD Formulations koster 31 dollar på ebay.com og 399 hos blivakker.no

Noen andre som handler kosmetikk på ebay??

– Posted using BlogPress from my iPhone

Legg igjen en kommentar

