Mad Men fashion

For et par år siden fikk jeg sesong 1 av denne serien av mannen, han hadde hørt at den skulle være bra og at jeg kom til å like den. Tenkte det var en unskyldning for å få kjøpt seg en dvd han hadde lyst på:o) Sa takk, la den til side og glemte den helt bort til jeg plutselig kom over den en dag og bestemte meg for å prøve denne serien»som jeg sikkkert kom til å like». Der var det jeg som satt med skjegget i postkassa, for ikke bare likte jeg serien. Jeg elsker den.

I disse dager blir sesong 4 av Mad Men lansert på TV i USA, og der er det Mad Men feber om dagen.

Så til høst vet dere hva dere må ha på dere girls!

Ser du på Mad Men?

Her er den offisielle siden med videoklipp og bilder (mange av videoene kan ikke sees i Norge fordi vi bor i «feil» land)

3/4 length dress
$770 – thecorner.com
More Giles dresses »

Vintage Floral Tapestry Bag
220 GBP – mysugarland.co.uk
More clutches »

Pearl Stud Earrings
6 GBP – oasis-stores.com
More Oasis earrings »

Black False Lashes
$6 – mydivascloset.com


» January in Rome Liberal Values
liberalvaluesblog.com


Vintage animal compact
graysantiques.com


One thought on “Mad Men fashion

  1. Tilbaketråkk: 10 ting som er bedre enn sex « Ellematerielle

Legg igjen en kommentar

