Iphone4 – irriterer meg

I dag er den store dagen da Iphone4 lanseres i norske butikker.

Stor dag for mange irriterende for meg siden jeg har Iphone 3gs 32gb med videokamera. Siden den er ganske ny og ganske dyr må jeg nok holde ut med den en stund til. Grrrrr for har jo skikkelig lyst på Iphone 4.

Har surfet litt rundt på nettet og lest litt om Iphone 4, for å sette meg inn i hva som er nytt. Geeeeeek altså:o)

Norsk sak
http://www.mobilen.no/wip4/test/test-iphone-4/d.epl?id=44861

Engelsk sak
http://mobilesat.blogspot.com/2010/06/iphone4-reviewiphon4-full.html

Skal du kjøpe deg Iphone4???

6 thoughts on “Iphone4 – irriterer meg

  1. Samme problem her. Kjøpte meg 3gs for ikke lenge siden. Jeg var fult klar over at iPhone 4 kom om ikke lenge da, men tenkte at jeg ikke kom til å bry meg. Wrong. Hehe

Legg igjen en kommentar

