Alexa – vesken alle vil ha??

Tenk å få en Mulberry veske oppkalt etter seg….

Jeg har ønsket meg denne vesken i en evighet. Men den koster flesk. Så det blir nok lenge til den henger på denne skulderen.

Jeg har lyst på den i fargen Oak som alexa Chung har på bildet under. Men har nå oppdaget den med leopardprint. Den er bare driiiiit lekker.

Når man handler noe så dyrt er det nok lurt å gå for den som er mest klassisk.

Noen som vet om det er lang venteliste på veska i Oslo?

Hvilken hadde du gått for?

6 thoughts on “Alexa – vesken alle vil ha??

  1. Jeg har bestilt Alexa i oak, og jeg gleder meg helt vanvittig til å få den hjem!😀 selvom den er dyr synes jeg den er verdt pengene, for den er så tidløs. jeg kommer aldri til å bli lei av den.

  2. Kunne tenkt meg både Alexa og Bayswater. Gjerne i oak og sort. Sort går jo til det meste, så vurderer sort Alexa i første omgang.

  3. Tror ventelisten begynner å bli ganske lang. Jeg ringte og satte meg på ventelista i mai og da sa de at de skulle få inn flere vesker til høsten. Håper jeg får kjøpt den!

Legg igjen en kommentar

