Funnet på finn

 

1. Ektorp sofa fra Ikea med ekstra trekk til 400 kr.
2. Eller en oversized Alexa bag om du har råd og ikke gidder stå på venteliste. (til 9000kr)

Finn.no har helt genialt. Der kan man stortsett finne det man trenger. Det er miljøvennelig, billig og man kan finne ting ingen andre har.

Selv er jeg en ivrig kikker og kjøper. Det er også mye underholdning der, slik som denne – er det noen som ikke er gother lenger?

Noe av det beste er at møblene stort sett er ferdeig skrudd opp og man slepper å forsure seg selv og andre:o)

Tips! Ikea møbler er ofte sykt billig, så om det er noe spesielt du er ute etter så ta en titt på finn, før du kaster bort en ettermiddag på Ikea:0)

PS! Hvis jeg kjøper denne – tror du mannen min kjøper resten jeg trenger?

3 thoughts on “Funnet på finn

  1. Jeg handler mye på finn. Alle møblene mine er derfra nesten. Hadde utrolig lite penger da jeg skulle innrede leiligheten min, og da var finn godt å ha..

  2. Tilbaketråkk: 10 ting som er bedre enn sex « Ellematerielle

Legg igjen en kommentar

