Hva er egentlig mest sexy på nett?

Det er egentlig mye man kan gjøre på nett for å slå ihjel en time, to eller tre. Eksempelvis kan man se på humorvideoer, men det har egentlig aldri helt vært min greie. Selv om videoen med Eva Mendes var relativt morsom. Eller for den sakens skyld lese innholdsløse artikler på nett (hvor mange leser slike saker?).

Det jeg har sjekket de siste dagene er Googles produktsøkemotor. Den søker raskt i Ebay og mange andre steder, og er relativ genial. Sjekk bare dette søket på Alexa-veske.

Share

En annen slik søkemotor er The Find. – du kan sjekke samme søk på vesken her.

Så til spørsmålet mitt – hva er egentlig mest sexy på nett? Er det å finne slike geniale søkemotorer eller er det noe helt annet som virkelig er greia. For meg har nettet snart blitt verdens største shoppingsenter (ikke at det er det eneste jeg gjør, selvfølgelig) – men det er både utrolig lett å finne fram, samt faktisk finne det man vil ha – og samtidig få oversikt raskt at det ikke er lenge til at butikker ellers bare blir utstillingsvinduer for det man kan kjøpe på nett.

3 thoughts on “Hva er egentlig mest sexy på nett?

  1. Jeg har ikke brukt disse alternativene før, men de så veldig spennende ut. Shopper en del på Internet så disse skal jeg prøve i fremtiden. Så kommer hjertesukket: Ta produkter fra Helly Hansen som eksempel. For å ikke ødelegge det norske markedet er det ikke mulig å kjøpe dette fra f.eks. Amazon for levering i Norge. Dette har jeg sett på andre produkter også. Til tross for det åpne Internet prøver man å stenge det norske markedet for å så ta dobbel pris av oss dumme nordmenn. For det er vi som er dumme. Vi som handler. Vi bryr oss ikke om priser og handler alikevel. Betaler det som det koster. Jeg merker at jeg blir mektig provisert av dette, men jeg kan jo ikke klandre selgerne heller. (Litt på kanten av din problemstilling, men ikke helt skivebom heller)

  2. Tilbaketråkk: 10 ting som er bedre enn sex « Ellematerielle

Legg igjen en kommentar

