Hva i alle dager?

Jeg skal prøve å lage en liten oversikt over saker man bør få med seg i norske medier i ny og ne, kanskje blir det en lørdagsgreie. I hvert fall prøver jeg, og hvis det blir slik at folk liker det skal jeg fortsette.

VG:
Marie (20) drapstruet på egen blogg
Det er ganske mange feige mennesker som kommenterer blogger og folk som ikke skjønner at man ikke kan si annet på nett enn i det virkelige liv.

Fikk magen spist av bakterierer
Æsj, men hmmm.. i alle verdens dager.

Hammerseng nektet å snakke om bruddet
Nei, hvorfor skulle hun det. Det er jo hennes sak.

Nettavisen:

Her er Eivinds drømmedame
Har dere fulgt med i denne saken? Ganske morsomt.

Side2:


Derfor spiser vi forskjellig

aha, så det er derfor mannen min stapper i seg to liter iskrem. Nei, vent

og til slutt – Dagbladet har en sak om svenskeprinsens kjæreste som angrer seg veldig på at hun stilte på «nakenbilder.» Jaja. Synd det.

PS! Og, ja, jeg tenkte jeg skulle kalle «spalten» for hva i alle dager – men kom gjerne med bedre forslag.

3 thoughts on “Hva i alle dager?

  1. Jeg er helt enig med deg.
    VG lager et stort nummer av noe som er en privatsak, akkurat som om det er noe som alle VG’s lesere skal/må/vil vite noe om.
    Dette er grafsing i privatlivet til folk, og etter min mening usmakelig.

Legg igjen en kommentar

