Slik skal rabatter gjøres

Det nye store i USA på sosiale medier-fronten er Foursquare. Selv har jeg ikke prøvd det, men poenget er at man skal dele opplevelser om steder med venner og andre, samt si hvor man til enhver tid er – om jeg har forstått det rett.

Uansett så har det fått Gap til å være smarte. De tilbyr nemlig 25 prosent rabatt til alle som sjekker inn (som man gjør på Foursquare) i en av deres butikker. Det er et tilbud de bare har i dag, men de er ikke de eneste – og er det en suksess blir det neppe siste gang. Ann Taylor har samme greia, og flere gir også rabatter hvis man er medlem av deres Facebook-gruppe, eller twitrer om et tilbud de har eller annet.

Foreløpig har jeg ikke fått med meg noen som gjør noe slikt i Norge, men med tanke på at USA ligger 6-12 mnd foran oss kan det jo hende at en eller annen gluping får en dyr reise fra jobben for å undersøke hvordan man gjør det der og kommer tilbake med ideen. Eller leser denne bloggen😉

PS! Sjekk også denne konkurransen Glamour har med Twitter.

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s