Triana Iglesias, Tila Tequila, bæsj og etternavn…

Det er mye viktig som skjer i verden, og siden jeg er relativt aktiv på nett skal jeg prøve å dele noe av det «viktigste.»

For det første så har VG i dag en sak nesten alle bør lese om hva Cheryl Cole egentlig heter. Et eller annet med suppe, spiker eller totalt uinteressant tror jeg vil bruke som en beskrivelse. Eller for den sakens skyld at Tila Tequila ble bombet med bæsj på konsert. Hva skulle man egentlig gjort uten slike nyheter?

Det er litt mer interessant med saken med han som krysset Skagerak i åpen småbåt, men jeg spør egentlig bare HVORFOR?

Siden det er søndag godtar man jo at avisene på nett er litt mer underholdene enn ellers, og da slår ingenting saken til Nettavisen med nakensalg av bil. Sjekk selv. Hysterisk. Liker også veldig godt sakene med store bilder du finner der.

Det skjer selvfølgelig MER utenfor Norges grenser, men det kan du sikkert lete fram selv. Skal bare gi ett sinnsykt godt tips for alle med bittelitt nettinteresse. Mashable, som er en veldig god blogg om nettrelaterte ting, har en gjennomgang av 25 sider for å følge med på sosiale medier. Kanskje høres det gørr ut, men tro meg – her er det mye gull. – i hvert fall for deg som blogger, følger med litt over middels m.v.

Ellers noen små anbefalinger til slutt:

Klikk: Den viktigste treningsøvelsen

SvD: Det virkelige skattesjokket – I Sverige skal man sette ned skattene… hmmm…

Expressen: Forsikringsjuks med Iphone – lurer på om noen prøver denne i Norge?

Og siden jeg har «lidd» meg gjennom en mann som hoppet, spratt, bannet og hojet foran dataskjermen i 100+ minutter så tar jeg med denne, for de som er interessert.

Ser forresten på Blogglisten at en ny blogg er på full fart oppover. Eller jeg vet ikke om den er ny, men jeg har ikke sett den der før. Nemlig bloggen til Triana Iglesias. Hun skriver faktisk veldig morsomt og underholdende.

One thought on “Triana Iglesias, Tila Tequila, bæsj og etternavn…

  1. «»Triana Iglesias. Hun skriver faktisk veldig morsomt og underholdende.»»

    Jøss, kan hun skrive og lese? Det var overraskende, jeg trodde at vanligvis er en iq på 18,5 et stort hinder for å gjøre det. Faktisk nekter jeg helt å tro at denne bimboen klarer å kle på seg selv uten hjelp.

Legg igjen en kommentar

