5 ting man kan gjøre uten Facebook

Ok, så fjesboka sliter. Hva gjør man da?

1. Ring en venn
Ja, akkurat som i Vil du bli millionær? Noen ganger er det bedre å faktisk snakke med dem og ikke bare chatte/sende meldinger på  Facebook.

2. Snakk med samboeren/kjæresten/mannen/kona etc.
Ja, du vet – sånn ikke alvorlig sette seg ned og snakke om bare tull. Slik man gjorde før.

3. Skriv et brev
Gammeldags, ja – men tenk på hvor overrasket den personen blir som får brevet! Kom igjen og prøv!

4. Sorter digitale bilder
Før satte man bilder inn i album og skrev litt om dem – det kan du også gjøre nå. Prøv Picasa eller noen av de andre programmene som finnes.

5. Rydde og vaske
Hmmm.. la oss håpe Facebook snart er oppe igjen

17 thoughts on “5 ting man kan gjøre uten Facebook

  1. Har nå fått ut den rene oppvasken fra oppvaskmaskinen, satt i det skitne, ryddet og vasket hele kjøkkenet, vaska tøy.. at fb er nede, er ikke så galt at det ikke er godt for noe :))

  2. Gode ideer🙂
    Jeg for min del har lekser jeg må ta meg av :-I
    Ellers ville jeg vel laget meg litt mat, sett på tv.
    Skjønner ikke hvorfor det er slikt oppstyr rundt dette…
    Jeg hadde selv ikke merket det før jeg leste artikkelen på VG🙂
    Men veldig flott blogginnlegg!
    Jeg har lagt link til det på twitteren min ;D

Legg igjen en kommentar

