Her er min Paradise-søknad og bildene jeg sendte

Det er rekordmange som har søkt til Paradise Hotel, og det har jeg også!

Her er søknaden min:

Hei Paradis Hotell,

Jei har veldi lyst til å være me i programmet deres. Jei er veldig glad i å være med anndre mennsker og syns det er gøy med sol. I fjor fikk jei nye silikonpuper og de er fine.

Har kanskje vært mye på byen og slikt, men er ganske slik utadvendt eller hva det nå heter.

Neida, jeg bare kødder.

Hva hadde Marylin gjort? Hun hadde jo høy IQ, men var glad i oppmerksomhet.

Paradise Hotel er tyggegummi for øynene. Det finnes knapt et dummere program. Jada, jeg skjønner at folk kan bli hekta – deg og dem om det.

2 thoughts on “Her er min Paradise-søknad og bildene jeg sendte

  1. Ha ha ha, den var morsom! Jeg fatter ikke at folk sitter og ser på det programmet…? Selv får jeg mer enn nok av reklame-traileren som ruller og går…

Legg igjen en kommentar

