Glad påsk!

Da var det endelig påskeferie her i huset også, etter 3-4 timer på jobb i dag var det godt å komme seg hjem. Syns det er riktig så koselig på jobb i feriene. Glade folk og lite å gjøre.

Kom over denne herligheten her på hm sine sider i dag, kunne godt tenkt meg å pyntet hjemmet med den i påsken.

Siden sist jeg var på bloggen har jeg fylt år, og da var jeg så heldig å få denne skjønnheten av en lampe av materiellemannen.

Jeg er så heldig altså. Så nå kan dere vente i spenning til det blir bilde fra kjøkkenet med ny lampe å greier. Det eneste jeg kan lov er at det kan bli lenge til, for å henge opp er jeg treig til:)

Så nå gjenstår det bare å ønske dere en GLAD PÅSK også skrives vi plutselig igjen.

Legg igjen en kommentar

