Frisør eller pole dancing?

I dag har jeg vært å klipt av meg en halvmeter med hår, veldig deilig følelse. Om du kjenner #denfølelsen haha. Fikk for en tid tilbake en wishbox av den snille mannen min. Hvor man kan velge mellom mange tilbud alt fra frisør til pole danse. Det ble frisør da, siden jeg nesten kunne leke rapunsel med twinsa våre, men mannen hadde kanskje blitt mer fornøyd om jeg hadde lært meg pole danse. Som sikkert hadde vært ganske gøy.

Har du forsøkt pole danse?

Her har du meg uten sminke og med mindre hår enn i går

20120711-011927.jpg

Legg igjen en kommentar

