Hei igjen!

Det er langt i mellom innleggene nå om dagen, travel med å shoppe skjønner dere. Neida, bare tulla!

Eller tulla ikke helt… for dette er noen av godbitene som har blitt med hjem siste ukene.



Og ikke nok med det sa har jeg himla lyst på dette settet.

Alt er fra Zara, og det er jo ikke dumt for da blir det ikke alt for dyrt. Men jeg tenker at nå får det være nok.

Kanskje jeg skal ta et antrekksbilde en dag, men det kan jo fort bli litt kleint. Så vi får se om jeg tørr:)

Ha en fortsatt strålende helg!

One thought on “Hei igjen!

  1. Ååååå, skjønner at vi har lik smak her. Disse tingene har jeg VIRKELIG også lyst på!! Begge de jakkene er helt råå! Og de skoene…sukk! Jeg får se om pengene strekker til…Grattis med grenseløst fine ting i allefall! Klem

Legg igjen en kommentar

