Liv vil ha

Etter mandagens åpning av moteuka surfet jeg rundt etter bilder fra den rødeløper og kom over dette bildet av Linnea Dale. Syns toppen hun hadde på seg fra hm var så fin at jeg måtte sjekke den ut. Fant den ikke på nett, så måtte ta turen til Karl Johans gate for å se om de hadde den der. I 2 etg hang den på trendavdelingen i ekte skinn og greier til kr 798. Det var også mulig å kjøpe matchende bukser i skinn også, for ca 1700. Syns selv det kan bli litt mye med begge deler, men de de var lekre som bare det. Neste gang jeg skal premiere meg selv ,vet jeg hva premien skal være for å si det sånn. Men først må jeg fortjene en premie:)

Selvpremiering er viktig!

Husker du å premiere deg selv?

Legg igjen en kommentar

